Wymiar z przodu: 1450 mm
Wymiar z tyłu: 1400 mm
Długość: 5050 mm
Wysokość: 950 mm
Szerokość: 1800 mm
Całkowita waga: 620 kg, z kierowcą, kamerą i balastem
Podwozie
Formowane z włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, wyprodukowane przez Renault F1 Team i zaprojektowane dla maksymalnej wytrzymałości przy minimalnej masie. Standardowo zainstalowany silnik: RS27-2010 V8.
Pojemność: 2400 cc
Konstrukcja: 90° V8
Waga: 95 kg
Max Obr.: 18.000 obr / min
ECU: MES SECU
Paliwo: Total
Olej: Elf (TOTAL)
Akumulator: Renault F1 Team
Intensywne prace nad nowym silnikiem Renault trwały od końca sezonu 2010. Głównym celem inżynierów było pełne wykorzystanie dostępnego czasu i zasobów.
Gruntownej przebudowie uległo przednie skrzydło bolidu. Teraz składa się aż z trzech elementów. Zespół BMW Sauber F1 Team poświęcił na jego zaprojektowanie wyjątkowo dużo czasu. Jeśli ten element będzie generował wyjątkowo dużą siłę docisku, samochód będzie idealnie zbalansowany.
Rok konstrukcji:2007
Długość nadwozia: 4580
Szerokość nadwozia: 1800
Wysokość nadwozia: 1000
Rozstaw osi: 3110
Wymiar z przodu: 1470
Wymiar z tyłu: 1410
Główny projektant: Willy Rampf