Wymiar z przodu: 1450 mm
Wymiar z tyłu: 1400 mm
Długość: 5050 mm
Wysokość: 950 mm
Szerokość: 1800 mm
Całkowita waga: 620 kg, z kierowcą, kamerą i balastem
Podwozie
Formowane z włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, wyprodukowane przez Renault F1 Team i zaprojektowane dla maksymalnej wytrzymałości przy minimalnej masie. Standardowo zainstalowany silnik: RS27-2010 V8.
Zawieszenie przednie
Górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące wewnętrznym wahaczem poprzez system popychaczy, który jest połączony z zamontowanymi wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej drążkiem skrętnym i amortyzatorem . Wiąże się to do baru skręcanie i jednostek amortyzator, które są zamontowane wewnątrz przedniej części nadwozie.
Zawieszenie tylne
Górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo na górnej części obudowy skrzyni biegów.
Przekładnia
Wykonana wykonana z włókna węglowego i tytanu 7-biegowa (+bieg wsteczny) półautomatyczna skrzynia biegów. Szybki, sekwencyjny system zmiany przełożeń "Quickshift".
Układ paliwowy
Wzmocniona kewlarem, gumowy zbiornik ATL.
Układ chłodzenia
Oddzielne chłodnice olejowe i wodne znajdujących się po bokach bolidu. Chłodzenie za pomocą przepływu powietrza z przodu samochodu.
Układ elektroniczny
Elektroniczny układ kontrolny MES-Microsoft Standard.
Układ hamulcowy
Tarcze i klocki z włókna węglowego (Hitco). Zaciski AP Racing.
Kokpit
Wyjmowane siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa OMP Racing z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane łopatki do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem oraz regulacją płatu przedniego skrzydła.